Terug naar de klantenservice

Bezorgen en installeren

Snel zelf regelen

Volg de status van je bestelling

Zo weet je precis wanneer je bestelling in huis hebt.

Veelgestelde vragen

Levert Coolblue op zondag?

De meeste producten leveren we op zondag, behalve onze grote producten, zoals wasmachines en koelkasten. Tijdens het plaatsen van je bestelling, zie je de beschikbare leverdagen.

Heeft dit je geholpen?

Leveren jullie mijn pakje aan huis?

Ja, kies tijdens het plaatsen van je bestelling de bezorglocatie die jou het beste uitkomt.

Heeft dit je geholpen?

Is mijn levering gratis?

Wanneer je bij het bestellen voor een hele dag kiest, is de levering gratis. Kies je een dagdeel, dan betaal je extra voor de levering van je bestelling.

Heeft dit je geholpen?

Kan ik een tijdvak kiezen voor de levering van mijn product?

Voor kleine producten kan je geen specifiek tijdvak kiezen.
Voor grote producten die CoolblueBezorgt levert, kies je tegen betaling een tijdvak van 4 uur. Afhankelijk van de gekozen dag en het tijdvak betaal je extra kosten. Je kiest het tijdvak als je jouw bestelling plaatst. Je kan kiezen voor een ochtend-, middag* of avond tijdvak.

Heeft dit je geholpen?

Wordt mijn bestelling morgen geleverd als ik vandaag bestel?

Bij het plaatsen van je bestelling kies je uit de beschikbare dagen een levermoment dat jou uitkomt. Je ontvangt een Track & Trace, zodra we je pakje verstuurd hebben. Daarin vind je de status en levertijd.

Heeft dit je geholpen?

Hoe heb ik mijn pakje het snelst in huis?

Je hebt je bestelling het snelst in handen als je 'm ophaalt in de winkel. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop 'Ophalen in de winkel' en haal 'm vandaag nog op.

Heeft dit je geholpen?

Tot waar in huis leveren jullie groot elektro?

We tillen je product tot net voorbij de voordeur. Woon je in een appartement? Dan tillen we je apparaat via de trap naar de 4e verdieping. Met de lift is geen verdieping ons te hoog. Controleer of onze bezorger met het apparaat door alle deurposten, gangen en eventueel door het trapgat past. Zorg ook dat het apparaat op de plek van installatie past.

Levering met extra (installatie)service
Kies je voor één van onze services? Dan tillen we je product naar elke gewenste plek in huis en sluiten 'm daar voor je aan. Als de service beschikbaar is, voeg je deze toe aan je bestelling op de pagina van je gekozen product.

Zware producten zoals een Amerikaanse koelkast leveren we alleen op de begane grond.

Heeft dit je geholpen?

Wat kan ik verwachten als jullie mijn product plaatsen en aansluiten?
  • We zetten je product waterpas op de door jou gewenste plek.
  • We sluiten je product aan.
  • We nemen het verpakkingsmateriaal weer mee.
  • We nemen je oude apparaat mee vanaf de plek waar jij 'm gebruikte.
  • We gaan niet weg tot alles werkt. Beloofd.

Heeft dit je geholpen?

Hoe recycleer ik mijn oude product?

Wij regelen de recycling van jouw oude apparaat als je het bij ons inlevert. Je kan je product op verschillende manier bij ons inleveren:

  1. Je geeft je oude apparaat mee aan de Coolblue-bezorger als we een nieuw product bij jou leveren. Het is belangrijk dat het oude apparaat een vergelijkbaar formaat heeft en klaarstaat bij de voordeur. 
  2. Kom langs in één van onze winkels en lever je oude product in.

Natuurlijk kan je jouw oude elektronica ook binnenbrengen bij het containerpark in je buurt.

Heeft dit je geholpen?

Wil je contact opnemen?

Stel je vraag aan onze digitale assistent en hij koppelt je aan de juiste specialist.