Winkels
Je vindt hier antwoord op al je vragen over je winkelbezoek: van hoe je in onze winkels kunt betalen tot of je jouw product kunt laten repareren. De status van je winkelbestelling kun je hier ook volgen.
Snel zelf regelen
Maak een afspraak voor advies
Vind jouw dichtstbijzijnde winkel en openingstijden
Veelgestelde vragen
Kan ik contact opnemen met de winkels?
Nee, je kan helaas niet bellen of mailen met de winkels. Kan je tussen de veelgestelde vragen geen antwoord vinden op je vraag? Onze helden bij de klantenservice weten gelukkig ook álles over de winkels. Ze zitten elke dag tot 23.59 uur klaar voor al je vragen. Je bent natuurlijk ook altijd welkom in één van onze winkels.
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor ophalen in de winkel.
- Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen ophalen.
- Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te halen.
- Je betaalt je bestelling vooraf of bij het ophalen in de winkel.
Kan ik mijn product in de winkel laten repareren?
Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.
Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.
Kan ik mijn product retourneren in de winkel?
Ja dat kan! Lees hieronder hoe:
- Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
- Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
- Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 5 werkdagen op je rekening.
Kan ik cash betalen?
Ja, je kan met cash betalen als je je bestelling in onze winkel plaatst. Dit is mogelijk tot een limiet van € 2.999,-. Je kan een product online reserveren en betalen in de winkel, of er langsgaan om je bestelling te plaatsen. Hier vind je de adressen en openingstijden van al onze winkels. We accepteren geen contante betalingen aan de deur of bij het postkantoor.
Hoe betaal ik met koopkrachtpremie?
Dit kan in al onze winkels voor verschillende eco-vriendelijke producten. Reserveer online je product en kies voor “betalen in de winkel” of kom langs om je bestelling te plaatsen. Het is niet mogelijk om je koopkrachtpremie online te gebruiken.