Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Leveringsproblemen

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Bekijk de laatste updates van je pakje via je Track&Trace in Mijn Coolblue. Controleer ook of je een mail van ons hebt ontvangen.

Weet je nog niet waar je pakje blijft?
Wacht nog even af, want misschien komt je pakje op een andere dag. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke leverdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakjes geleverd en is er 1 vertraagd.

bpost en PostNL
In de verzendbevestiging vind je een of meerdere linkjes naar de Track & Trace van je pakje(s). Op de Track & Trace pagina van bpost en PostNL zie je de status van je bestelling. Is je pakje er na 5 dagen nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

CoolblueBezorgt of CoolblueFietst
Is je bestelling deels geleverd door CoolblueBezorgt of CoolblueFietst? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mis je een onderdeel van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Levering via bpost

Heb je een bpost account? Dan kan je zelf je leveringsvoorkeuren doorgeven voor wanneer je niet thuis bent. Dan levert bpost je pakje waar jij dat wil.
Heb je geen bpost account, dan maakt de postbode zelf de keuze: bij je buur, op een veilige plaats of in een bpost afhaalpunt. Je ontvangt een e-mail van bpost en een briefje in je bus met de locatie van je pakje.

Levering via PostNL

De bezorger geeft je pakje af bij de buren. Als dat niet lukt, komt hij de volgende dag (behalve op zondag) nog een keer. Je kunt ook zelf een ander bezorgmoment kiezen via PostNL.be.

Bezorging van een groot product via Coolblue

Voor de bezorging van bijvoorbeeld een wasmachine, koelkast of televisie bel je met onze klantenservice. Zij plannen graag een nieuw bezorgmoment met je in voor een andere dag.

Bezorging van een klein product via Coolblue

De bezorger belt je om zeker te weten dat je niet thuis bent en of hij je bestelling bij de buren kan bezorgen. Als dat niet kan, nemen we je bestelling weer mee terug. Je krijgt dan een mail van ons waarin je een nieuw bezorgmoment kunt kiezen.

Wat is de status van mijn levering?

In Mijn Coolblue bekijk je makkelijk waar je pakje is. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.

Klopt je Track & Trace niet op de dag van levering? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Op mijn Track & Trace staat dat mijn pakje bezorgd is, maar ik heb niks ontvangen. Hoe kan dat?

Wat vervelend dat je jouw pakje nog niet in huis hebt. Je kunt zelf een paar dingen doen:

  • Wacht nog even af of de bezorger langskomt. Soms scant de bezorger meerdere pakjes in een keer en belt hij later vandaag bij je aan.
  • Controleer of in je Track & Trace staat waar je pakje geleverd is. Als je niet thuis bent, bezorgt de bezorger bij de buren of bij een afhaalpunt.
  • Vraag aan je buren of je pakje daar geleverd is.

Heb je dit allemaal geprobeerd en heb je nog steeds geen pakje ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke leverdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik terecht?

Wat vervelend! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

Hoe wijzig ik mijn leveringsadres?

Leveringsadres van lopende bestelling
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen. Hoe je jouw adres nog wel kan wijzigen, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

Levering door bPost
Ontving je al een e-mail waarin staat dat je pakje met bpost wordt verstuurd? Dan is het jammer genoeg te laat om je adres te wijzigen. Je kan er nog wel last-minute voor kiezen om je pakje te laten leveren in een bpost-punt of pakjesautomaat in plaats van op een fout adres. Dit doe je door je leveringsvoorkeuren aan te passen in je bpost-account of via de My bpost-app. Let op: dit trucje kan je enkel toepassen als de postbode nog niet op zijn ronde is vertrokken.

Levering door Coolblue
Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Leveringsadres in account
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het leveringsadres in je account wijzigen? Dat kan! Ga in je naar het kopje 'gegevens'. Hier pas je jouw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan. Coolblue-account naar het kopje 'gegevens'. Hier pas je jouw leverings- en factuuradres eenvoudig aan.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in. Je kan hierop aangeven dat je een vervangend product wilt. Retourneren in één van onze winkels kan ook. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je gewenste oplossing is.

Grote en zware producten komen we natuurlijk bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.

Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?

Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in en geef duidelijk aan welk onderdeel er mist. Vergeet niet bij aanmelding het serienummer toe te voegen. Geef ook aan welke van deze 2 oplossingen je wilt:

  • Het ontbrekende onderdeel naleveren. In de meeste gevallen heb je het ontbrekende onderdeel binnen de 2 weken in huis. Als we het onderdeel niet na kunnen leveren, nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.

  • Een nieuw product. Je hebt je nieuwe product dan een dag nadat we je retourzending hebben ontvangen in huis.

Wat als mijn product defect is bij levering?

Wat vervelend! We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding vind je voor veel producten op de productpagina. Die kan je vinden door bij Mijn bestellingen in je Mijn Coolblue-account op het product te klikken.

Werkt je aankoop echt niet? Meld dan binnen de 30 dagen je product aan voor retour via het online retourformulier of ga naar één van onze winkels. Je kan kiezen of je je geld terug wilt of dat je een nieuw product wilt ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.