Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Abonnementen

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Je hebt na het afsluiten van je abonnement 30 dagen tevredenheidsgarantie. Dit betekent dat je de overeenkomst zonder reden mag opzeggen. Daarna loopt het contract en kun je deze niet opzeggen. Als je dit toch wil, betaal je alsnog de resterende maanden. Het is tijdens de looptijd wel mogelijk om het contract over te dragen aan iemand anders.

Na 12 maanden is het mogelijk om je abonnement kosteloos maandelijks op te zeggen. We hanteren dan een opzegtermijn van 1 maand. Coolblue haalt het product dan bij je op en verwerkt het op een milieuvriendelijke manier.

Hoe werkt een abonnement?

Met een abonnement van Coolblue krijg jij voor een vast maandbedrag een product van hoge kwaliteit dat het altijd doet. Met gratis reparatie of vervanging, zodat je nooit zonder komt te zitten. Na 1 jaar kun je het abonnement kosteloos opzeggen. We komen het product dan weer ophalen, want het blijft van Coolblue. Een abonnement is namelijk geen vorm van afbetaling.

Hoelang loopt een contract?

Een abonnement bij Coolblue loopt voor minimaal 12 maanden. Na deze 12 maanden loopt het contract door zo lang als je wil. Je kan dan iedere maand kosteloos opzeggen. Als je binnen de eerste 12 maanden het contract wil opzeggen, betaal je alsnog voor de resterende maanden.

Word ik eigenaar van het apparaat als ik een abonnement neem bij Coolblue?

Nee, Coolblue blijft eigenaar van het apparaat zolang het abonnement loopt. Een abonnement is geen vorm van afbetaling.

Hoe kan ik mijn abonnement overdragen?

Je kan een contract kosteloos aan iemand anders overdragen. Om dit te regelen, neem je contact op met onze klantenservice. Zij vragen dan voor de gegevens van degene die het contract gaat overnemen en sturen hem of haar een e-mail voor een bevestiging. De bevestiging gebeurt door het betalen van 1 cent. De contracttermijn loopt vervolgens gewoon door. De minimale contractduur van een jaar start dus niet opnieuw bij een overdracht.

Hoe bestel ik een abonnement?

Je bestelt een product met abonnement via de blauwe knop op de productpagina. Je vult je gegevens in en gaat door een automatische acceptatietoets (gedaan door Focum). Als je door de acceptatietoets heen komt, betaal je alleen de eenmalige kosten. We komen het product dan bij je bezorgen op het door jou gekozen moment. Wil je de bestelling annuleren? Dat kan in je Mijn Coolblue account. Wil je de bestelling wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe werkt de betaling van een abonnement?

Je betaalt bij het bestellen van een product met abonnement eerst de eenmalige kosten (€49,-). Daarna betaal je een vast bedrag per maand via automatische incasso. De hoogte van het maandbedrag verschilt per product. Rond de 29e van iedere maand schrijven we de abonnementskosten van je rekening af. Een abonnementsmaand bij Coolblue loopt van de 27e tot en met de 26e van de volgende maand en je betaalt altijd per maand vooruit.

Kan ik een cashback, korting of gratis product krijgen bij aanschaf van een abonnement?

Helaas profiteer je bij een abonnement niet van cashbacks, kortingen of gratis producten.

Waarom betaal ik bij mijn de eerste factuur meer dan verwacht?

Omdat je ook betaalt voor de dagen tussen het ontvangen van je product en de startdatum van de factuurperiode. We leggen je graag uit hoe dit werkt aan de hand van een voorbeeld.

Wat moet ik doen wanneer ik ga verhuizen?

Mail je nieuwe adres en je ordernummer dan naar abonnementen@coolblue.nl. Zo weten wij waar we je product aan het eind van je abonnement moeten ophalen. Je mag je product met Coolblue abonnement gewoon zelf verhuizen.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 08.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.