5 tips om je smartphone aan je Garmin smartwatch te koppelen
5 tips om koppelproblemen op te lossen
Je koppelt je smartwatch aan je telefoon via de Garmin Connect App en bluetooth. Los problemen met het koppelen van je smartphone en smartwatch op met een van de onderstaande tips. Loop deze tips van boven naar beneden af.
- Tip 1. Probeer het nog een keer.
- Tip 2. Herstart je smartwatch en smartphone.
- Tip 3. Controleer de bluetooth instellingen.
- Tip 4. Schakel andere apparaten uit.
- Tip 5. Update de Garmin Connect app.
Tip 1: probeer het nog een keer
Soms lukt het de eerste keer niet om je smartphone en Garmin smartwatch te verbinden. Probeer het dan nog een keer.
Tip 2: opnieuw opstarten
Start je Garmin horloge en smartphone opnieuw op. Zet je smartphone op de normale manier uit en aan.
- Houd de light knop ingedrukt.
- Klik op het uit icoon.
- Heeft je horloge geen knop? Sluit het horloge dan aan op stroom met een kabel.
- Verbind je apparaten opnieuw met elkaar.
Tip 3: controleer bluetooth
-
Open de Garmin Connect app
-
Klik op je smartwatch bovenaan
-
Klik op de 3 puntjes in de app
Soms is jesmartwatch toch al met je smartphone gekoppeld, zonder dat je het doorhebt. Ga naar de bluetooth instellingen van je smartphone en bekijk of jouw Garmin bij je gekoppelde apparaten staat. Is dit het geval? Koppel hem dan los. Verbind het horloge daarna opnieuw via bluetooth met je smartphone.
Tip 4: schakel andere apparaten uit
-
Ga naar je bluetooth menu
-
Verwijder het apparaat
Was je Garmin horloge eerst verbonden met een andere smartphone? Zet deze smartphone dan uit. Ook kan je ze loskoppelen van elkaar. Verwijder je Garmin horloge uit je gekoppelde apparaten bij bluetooth op je smartphone.
Tip 5: update Garmin Connect app
Soms koppelt je smartwatch niet aan je smartphone omdat de Garmin Connect app op je smartphone niet up-to-date is. Bekijk in de App Store (iPhone) of op de Play Store (Android) of je de app moet updaten. Klik vervolgens op 'Updaten' als dit mogelijk is.