Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Klantenservice

Reparatie

Wat moet ik doen als mijn product kapot is?

Je meldt je product makkelijk aan voor een reparatie via het online retourformulier. We proberen je eerst te helpen het oplossen van je probleem door tips te tonen. Mocht dit niet lukken dan gaan we je helpen door je  product te repareren.

Heb je een klein product? Dan kun je ‘m meenemen naar de winkel. Daar kijken we of we het probleem kunnen oplossen. Als dat niet lukt, sturen we je product op voor reparatie.

Wat is de status van mijn reparatie?

We houden je via mails en via Mijn Coolblue op de hoogte van je reparatie.

Kan ik mijn reparatie nog annuleren?

Ja, je reparatie wordt vanzelf geannuleerd als je jouw product niet opstuurt. Heb je een groot product? Neem dan contact op met het reparatiecentrum om de reparatie te annuleren. Je vindt hun gegevens in de mails die je hebt ontvangen.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde product terug?

Je ontvangt ‘m vaak binnen een paar dagen. Bekijk de Track & Trace in je mail wanneer je ‘m in huis hebt.

Kan ik mijn product in de winkel laten repareren?

Ja, we kijken eerst of we het probleem in de winkel kunnen oplossen. Als dat niet lukt, sturen we je product op voor een reparatie.

Wat kan ik doen als de reparateur nog geen afspraak heeft ingepland?

Het kan 2 werkdagen duren voordat de reparateur contact opneemt. Wacht je al langer dan 2 werkdagen? Neem dan contact met ons op.

Wat kan ik doen als mijn product niet meer te repareren is?

Je kunt dan het beste contact met ons opnemen. Wij helpen je graag met een andere oplossing.

Wat kost een reparatie?

Je reparatie is gratis, zolang het probleem niet door gebruikersschade komt. Gebruikersschade is wanneer een product per ongeluk beschadigd raakt of kapot gaat door het gebruik ervan. Denk bijvoorbeeld aan val-, vocht-, of stootschade. Dan valt je reparatie niet onder de fabrieksgarantie en zitten er kosten aan verbonden.

Valt je product niet binnen fabrieksgarantie of komt het defect door gebruikersschade?

We kunnen je vooraf helaas niet vertellen wat de kosten gaan zijn. Dat weten we pas, zodra de reparateur naar je product heeft gekeken. Je krijgt een mail op het moment dat de reparateur de reparatie kosten vaststelt. Daarna kun jij kiezen of je het wil laten repareren of niet.

Wat kan ik doen als mijn reparatie te lang duurt?

Neem contact met ons op als je al langer dan 3 weken wacht. Wij helpen je dan graag verder.

Contact opnemen

Onze klantenservice is vandaag vanaf 08.00 uur open.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.