Veelgestelde vragen over productondersteuning
Kunnen jullie me helpen bij de installatie en het gebruik van mijn product?
Ja, op verschillende plekken op onze website en in onze winkels vind je hulp bij het gebruik en de installatie van je product.
- Op de pagina van het product dat je kocht, vind je de handleiding en een link naar alle hulp na aankoop voor jouw product. Dit staat onder het kopje ‘Productinformatie’.
- Wanneer je in je bestellingsoverzicht op ‘bekijk bestelling’ klikt, vind je de handleiding van je product.
- Onze specialisten in de winkel helpen je bij het beantwoorden van technische en praktische vragen na aankoop. Bekijk alle locaties en openingstijden.
Mijn product werkt niet (goed). Wat kan ik doen?
Soms kan je een probleem met je product heel makkelijk zelf oplossen:
- Op de pagina van het product dat je kocht, vind je de handleiding en een link naar alle hulp na aankoop voor jouw product. Dit staat onder het kopje ‘Productinformatie’.
- Wanneer je in je bestellingsoverzicht klikt op ‘bekijk bestelling’ vind je de handleiding van je product.
Onze specialisten in de winkel helpen graag bij het beantwoorden van technische en praktische vragen na aankoop. Bekijk alle locaties en openingstijden.
Werkt je product nog steeds niet (goed)? Dan kan je het ruilen, retourneren of door ons laten repareren. Alle informatie over ruilen, retourneren en repareren vind je hier.
Waar vind ik de handleiding van mijn product?
Je vindt de handleiding van je product onder het kopje ‘Productinformatie’ op de pagina van het product dat je kocht. Daarnaast vind je 'm in je bestellingsoverzicht wanneer je klikt op ‘bekijk bestelling’. Om onze impact op het milieu te verkleinen, zit er alleen bij een klein aantal producten een papieren handleiding in de doos.