Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Klantenservice

Defect of beschadigd product

Wat als mijn product defect is bij levering?

Wat vervelend! We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding vind je voor veel producten op de productpagina. Die kan je vinden door bij Mijn bestellingen in je Mijn Coolblue-account op het product te klikken.

Werkt je aankoop echt niet? Meld dan binnen de 30 dagen je product aan voor retour via het online retourformulier of ga naar één van onze winkels. Je kan kiezen of je je geld terug wilt of dat je een nieuw product wilt ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in. Je kan hierop aangeven dat je een vervangend product wilt. Retourneren in één van onze winkels kan ook. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je gewenste oplossing is.

Grote en zware producten komen we natuurlijk bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.