Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Coolblue home

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate

DIEPVRIEZER ABONNEMENT

Energiezuinige diepvriezer vanaf € 14,99 per maand
Na 1 jaar kosteloos maandelijks opzegbaar
Diepvriezer stuk? Gratis reparatie of vervanging

DIEPVRIEZER ABONNEMENT

Altijd vers.
Energiezuinige diepvriezer vanaf € 14,99 per maand
Na 1 jaar kosteloos maandelijks opzegbaar
Diepvriezer stuk? Gratis reparatie of vervanging

Vergelijk onze diepvrieskast abonnementen

Vergelijk onze tafelmodel diepvriezer abonnementen

Wat is een diepvriezer abonnement?

Met een diepvriezer abonnement bij Coolblue huur je een diepvriezer vanaf € 14,99 per maand. Handig, want zo heb je geen zorgen over het installeren en de garantie. Let op: je betaalt je machine niet af in termijnen, maar huurt deze.

Wat zijn de voordelen?

  • Energiezuinig vaatwasser vanaf € 14,99 per maand.
  • Gratis aangesloten op de gewenste plek.
  • Na 1 jaar maandelijks kosteloos opzegbaar.
  • Product stuk? Binnen 48 uur repareren of vervangen we hem.

Veelgestelde vragen

Is een diepvriezer abonnement een vorm van afbetaling?

Nee, een abonnement is geen manier om af te betalen in termijnen, maar je betaalt huur aan Coolblue. Coolblue blijft juridisch gezien eigenaar van het product gedurende de duur van het abonnement

Wat is de minimale looptijd van een abonnement?

Je huurt de diepvriezer altijd voor minimaal 12 maanden. Daarna is het abonnement maandelijks opzegbaar, zonder opgaaf van reden. Coolblue haalt het product dan gratis bij je op en verwerkt dit op een milieuvriendelijke manier.

Ontvang ik altijd een nieuw product?

Ja, je krijgt altijd een product in nieuwstaat.

Hoe werkt de betaling van een abonnement?

Als je een product met een abonnement bestelt, betaal je eerst de eenmalige kosten. Deze eenmalige kosten kan variëren tussen € 49,- en € 199,-. Daarna betaal je een vast bedrag per maand via automatische incasso. De hoogte van het maandbedrag verschilt per product. Rond de 27e van iedere maand schrijven we de abonnementskosten van je rekening af. Je betaalt altijd een maand vooruit.

Wat als mijn diepvriezer kapotgaat?

Wanneer de diepvriezer stuk is, neem je contact op met de klantenservice. Je doet dit per mail via abonnementen@coolblue.be of bel naar 03 - 80 82 700. Wij repareren of vervangen kosteloos het product binnen 48 uur. Je hebt dan geen zorgen over garantietermijnen of reparatiekosten.

Op welke producten bieden jullie abonnementen aan?

We bieden momenteel uitsluitend abonnementen aan op wasmachines, droogkasten, was-droogcombinaties, koelkasten, vaatwassers en diepvriezers.

Zo werkt een diepvriezer abonnement

1
Kies je diepvriezer abonnement
Kies je diepvriezer abonnement Heb je een diepvriezer abonnement op het oog? Via de productpagina bestel je de diepvriezer en het abonnement.
2
We bezorgen en installeren de diepvriezer
We bezorgen en installeren de diepvriezer Onze bezorgers brengen je diepvriezer op de afgesproken tijd bij jou thuis, zetten 'm op de juiste plek en sluiten 'm gratis voor je aan.
3
We nemen je oude product mee terug
We nemen je oude product mee terug Wanneer de diepvriezer stuk is, repareren of vervangen we deze binnen 48 uur.
 

Advies over diepvriezer abonnementen

Kan je nog niet kiezen? Bekijk het advies van onze specialist.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.