Wat is AppleCare Zakelijk?
Wat is AppleCare?
Met AppleCare krijg je ondersteuning en service voor al jouw Apple apparaten. Je kiest voor een dekking van 2 of 3 jaar. Gaat een van je zakelijke Apple apparaten in die periode per ongeluk stuk, dan repareert of vervangt Apple het apparaat zo snel mogelijk. Je sluit AppleCare af voor al je Apple apparaten. Er zijn 3 verschillende AppleCare oplossingen: AppleCare Enterprise Support, AppleCare Help Desk Support en AppleCare OS Support.
Hardware en software ondersteuning
AppleCare Protection Plan*: bij minder dan 200 Apple Mac
Het AppleCare Protection Plan is geschikt voor kleine ondernemingen die bijvoorbeeld Mac gebruiken in hun winkel of op kantoor. Met deze service ontvang je ondersteuning voor jouw Mac, MacOS, iCloud en Apple apps. Het Protection Plan van AppleCare ondersteunt Mac en Apple Display. De garantie op deze apparaten verleng jij met 2 jaar dankzij AppleCare Protection Plan. Jouw Mac krijgt met dit pakket zelfs tot 3 jaar extra garantie. Gaat jouw Mac per ongeluk stuk? Dan komt Apple bij jouw bedrijf langs voor reparatie. Dit plan schaf je aan tot 1 jaar na aankoop van jouw Mac.
*AppleCare Protection Plan is via Coolblue alleen verkrijgbaar in België.
AppleCare for Enterprise: bij meer dan 200 apparaten
Heb jij een bedrijf waarin je meer dan 200 Apple apparaten gebruikt? Dan kies je AppleCare for Enterprise. Met dit pakket krijg je een persoonlijke AppleCare account manager die jouw hardware en software problemen bijhoudt en jouw vaste aanspreekpunt is. Dag en nacht staan er mensen klaar die jou en jouw werknemers technische ondersteuning bieden. Bij zaken met hoge prioriteit wordt er binnen een uur gereageerd. Bovendien krijg je 2 of 3 jaar dekking voor reparaties van je Apple producten. Reparaties of vervanging zijn meestal binnen een werkdag geregeld door Apple.
Alleen software ondersteuning
AppleCare HelpDesk Support: antwoord op al je vragen
Heb jij of heeft jouw bedrijf geen behoefte aan hardware ondersteuning, maar lijkt een kort lijntje met Apple je toch fijn? Dan is AppleCare HelpDesk Support de juiste keuze. Met dit pakket krijg je 1 jaar Apple ondersteuning. De helpdesk van Apple staat 12 uur per dag voor je klaar om al jouw vragen of die van je medewerkers te beantwoorden. Ook biedt AppleCare HelpDesk Support de mogelijkheid een diagnose te stellen wanneer een van je Apple apparaten vastloopt. Wil je het apparaat laten herstellen? Dan heb je een AppleCare+ pakket nodig.
AppleCare OS Support: 24/7 software ondersteuning
Bij AppleCare OS Support krijg je 1 jaar IT ondersteuning voor jouw bedrijf. Apple staat dan 24 uur per dag voor jou en je werknemers klaar. Gebruik je diverse Apple apparaten binnen jouw bedrijf, dan helpt Apple je deze apparaten aan te sturen via oplossingen als Apple Business Manager. Het AppleCare OS Support pakket biedt ondersteuning voor iOS, MacOS, iPadOS, WatchOS en alle andere Apple software die je in jouw bedrijf gebruikt.
Vergelijk alle AppleCare oplossingen
Geschikt voor | Verlengde garantie op Apple apparaten | Software ondersteuning | Hardware ondersteuning | Reparatie/vervanging | Via Coolblue verkrijgbaar in | |
---|---|---|---|---|---|---|
AppleCare Protection Plan | Apple Mac | Ja | Ja | Ja | Ja | België |
AppleCare for Enterprise | Meer dan 200 Apple apparaten | Ja | Ja | Ja | Ja | Nederland en België |
AppleCare HelpDesk Support | Alleen software ondersteuning | Niet van toepassing | Ja (12/7) | Nee | Niet van toepassing | Nederland en België |
AppleCare OS Support | Alleen software ondersteuning | Niet van toepassing | Ja (24/7) | Nee | Niet van toepassing | Nederland en België |
Hoe schaf je AppleCare aan?
Alle AppleCare plannen schaf je eenvoudig direct bij jouw aankoop van zakelijke producten aan. Je sluit AppleCare ook los af op jouw Apple apparaten, maar wel binnen een bepaalde tijd. Voor Apple Mac en Apple TV heb je een jaar om het af te sluiten, gerekend vanaf de aankoopdatum. Voor iPad, iPhone of Apple Watch heb je slechts 90 dagen. Maak een belafspraak en laat je adviseren door één van onze specialisten.