3 tips om problemen met je Fitbit batterij op te lossen
3 tips voor problemen met je Fitbit batterij
Werken onderstaande tips niet? Of heb je een probleem met de oplaadkabel? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder om het probleem op te lossen.
- Stap 1. Maak je horloge schoon
- Stap 2: Laad je horloge minimaal 30 minuten op
- Stap 3: Reset je Fitbit
Tip 1: maak je horloge schoon
Als er stof of vuil op de magneten of oplaadpoort van je Fitbit zit, maakt hij geen contact met de oplader. Je Fitbit laadt daardoor niet goed op. Maak de oplaadpoort of magneten schoon met een licht vochtige doek. Maak ook de oplader schoon. Verbind je oplader weer met je Fitbit om het horloge op te laden.
Tip 2: laad op voor 30 minuten
Is je Fitbit uitgevallen of reageert hij nergens op? Leg je horloge dan voor minimaal 30 minuten aan de oplader. Dit zorgt ervoor dat het horloge soms weer reageert of aangaat.
Tip 3: reset je Fitbit
Soms helpt het al je jouw smartwatch opnieuw opstart. Hoe je dit doet, hangt af van welke Fitbit jij hebt. In onderstaand artikel vind je alle soorten Fitbits en hoe je ze reset.
Hebben bovenstaande tips niet geholpen? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice.