Hoe ontvang je smartphone meldingen op je Fitbit?
Aan de slag met smartphone meldingen op je Fitbit
In 3 stappen stel jij meldingen op je Fitbit gemakkelijk in:
- Stap 1: update je Fitbit en smartphone
- Stap 2: controleer de instellingen van je smartphone.
- Stap 3: stel meldingen in.
Lukt het niet om je Fitbit met je smartphone te verbinden? Of heb je een ander probleem met je Fitbit? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder om het probleem op te lossen.
Stap 1: update je Fitbit en smartphone
Jouw Fitbit en de Fitbit app op je smartphone moeten zijn geüpdatet naar de nieuwste versie. Update de Fitbit app in de app store op je smartphone. Wil je weten hoe je jouw Fitbit update? In onderstaand artikel leggen we je dit uit.
Stap 2: controleer je smartphone instellingen
-
Ga naar 'Verbinding'.
-
Check of 'Bluetooth' is aangevinkt.
Verschillende instellingen van je smartphone hebben invloed op de meldingen die je ontvangt op je Fitbit. Controleer voordat je de meldingen instelt de volgende smartphone instellingen:
- Ga naar de instellingen op je smartphone en ga naar Bluetooth. Zet bluetooth aan op je smartphone.
- Controleer in de instellingen of de berichtgeving op je smartphone aan staat.
- Zet eventueel Niet storen uit op je smartphone.
Stap 3: stel meldingen in de Fitbit app in
-
Open je profiel in de Fitbit app
-
Tik op jouw apparaat.
-
Ga naar 'Meldingen'.
-
Klik op "Toestaan"
Stel ten slotte de meldingen in de Fitbit app in. Houd je Fitbit in de buurt tijdens het instellen.
- Open de Fitbit app en tik op je profielfoto.
- Tik op jouw apparaat.
- Ga naar Meldingen.
- Geef de Fitbit app toegang tot je meldingen en contacten.
- Synchroniseer je Fitbit als je klaar bent.