Hoe los je problemen met het instellen van je Fitbit op?
Aan de slag met het oplossen van je Fitbit probleem
Hieronder lees je een aantal tips om het probleem met het installeren van je Fitbit op te lossen. Zorg ervoor dat jouw Fitbit aan de oplader ligt als je deze stappen uitvoert.
Lukt het je niet om je Fitbit te koppelen? Of heb je een ander probleem met je Fitbit? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder om het probleem op te lossen.
Controleer dit voordat je begint
- Volg de installatie instructies voor je Fitbit in de Fitbit app op je smartphone of tablet.
- Update de software van je smartphone of tablet. Dit doe je via de instellingen van je smartphone of tablet.
- Schakel bluetooth in op je smartphone of tablet. Dit doe je ook via de instellingen van je smartphone of tablet.
Als je een Android smartphone hebt, controleer je de volgende dingen ook:
- Check of de Fitbit app jouw smartphone ondersteunt.
- Check of de energiebesparingsmodus van je smartphone uit staat.
- Check of je locatie is ingeschakeld en of de Fitbit app toegang heeft tot jouw locatie.
Los het probleem op
Je lost jouw installatie problemen met onderstaande stappen op. Probeer na iedere stap je Fitbit opnieuw te installeren. Werkt het niet? Ga dan naar de volgende stap.
- Schakel bluetooth uit, wacht 10 seconden en schakel het weer in.
- Schakel je Fitbit uit en start 'm opnieuw op.
- Start je smartphone of tablet opnieuw op.
- Lukt het nog niet om je Fitbit in te stellen? Verwijder dan alle Fitbit apparaten van je Fitbit account. Verwijder ook alle Fitbit bluetooth apparaten uit je smartphone of tablet.
- Lukt het nog niet? Verwijder de Fitbit app van je smartphone en installeer 'm opnieuw.
- Nog niks? Reset je Fitbit. In het artikel hieronder lees je hoe je dit doet.
- Geen enkele stap heeft geholpen? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder dit probleem op te lossen.