Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Coolblue home

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Geschreven door Lodi

Hoe los je problemen met het instellen van je Fitbit op?

Je hebt net een nieuwe Fitbit, maar je krijgt hem niet geïnstalleerd. Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dit probleem. We vertellen je in dit artikel 3 manieren hoe je deze problemen oplost.

Aan de slag met het oplossen van je Fitbit probleem

Fitbit instellen lukt niet

Hieronder lees je een aantal tips om het probleem met het installeren van je Fitbit op te lossen. Zorg ervoor dat jouw Fitbit aan de oplader ligt als je deze stappen uitvoert.

Lukt het je niet om je Fitbit te koppelen? Of heb je een ander probleem met je Fitbit? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder om het probleem op te lossen.

Controleer dit voordat je begint

Fitbit instellen
  • Volg de installatie instructies voor je Fitbit in de Fitbit app op je smartphone of tablet.
  • Update de software van je smartphone of tablet. Dit doe je via de instellingen van je smartphone of tablet.
  • Schakel bluetooth in op je smartphone of tablet. Dit doe je ook via de instellingen van je smartphone of tablet.

Als je een Android smartphone hebt, controleer je de volgende dingen ook:

  • Check of de Fitbit app jouw smartphone ondersteunt.
  • Check of de energiebesparingsmodus van je smartphone uit staat.
  • Check of je locatie is ingeschakeld en of de Fitbit app toegang heeft tot jouw locatie.

Los het probleem op

Fitbit met telefoon verbinden lukt niet

Je lost jouw installatie problemen met onderstaande stappen op. Probeer na iedere stap je Fitbit opnieuw te installeren. Werkt het niet? Ga dan naar de volgende stap.

  1. Schakel bluetooth uit, wacht 10 seconden en schakel het weer in.
  2. Schakel je Fitbit uit en start 'm opnieuw op.
  3. Start je smartphone of tablet opnieuw op.
  4. Lukt het nog niet om je Fitbit in te stellen? Verwijder dan alle Fitbit apparaten van je Fitbit account. Verwijder ook alle Fitbit bluetooth apparaten uit je smartphone of tablet.
  5. Lukt het nog niet? Verwijder de Fitbit app van je smartphone en installeer 'm opnieuw.
  6. Nog niks? Reset je Fitbit. In het artikel hieronder lees je hoe je dit doet.
  7. Geen enkele stap heeft geholpen? Neem dan contact op met de Fitbit klantenservice. Zij helpen je verder dit probleem op te lossen.
Lodi
Artikel van:
Lodi Smartwatch specialist.
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.